Veel gestelde vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn iedere werkdag (maandag t/m vrijdag) geopend van 09.00 – 17.00 uur. Je kunt tijdens deze uren telefonisch, per e-mail, via onze chat of via WhatsApp contact met ons opnemen. Berichten die voor 09.00 uur of na 17.00 uur ontvangen zijn beantwoorden wij de werkdag erna.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Natuurlijk is het mogelijk om bestellingen op te halen. Dit kan uitsluitend op afspraak. Afspraken kunnen gemaakt worden door een e-mail te sturen naar klantenservice@delampjesfabriek.nl

Wat is de levertijd voor bestellingen?

Wij leveren onze producten uit voorraad. Bestellingen die voor 17.00 uur op werkdagen worden geplaatst worden die werkdag of de werkdag erna verzonden. Wij zorgen ervoor dat je je bestelling binnen drie werkdagen in huis hebt. Natuurlijk blijven wij hierbij afhankelijk van onze verzendpartners. Heb je vragen over de levertijd? Neem contact met ons op, wij helpen je graag.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren bestellingen door heel Nederland en in België. De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4.95 en in België €9,-. Bestellingen van €50,- of meer worden gratis verzonden. Uiteraard versturen wij al onze pakketten met een track & trace code zodat je jouw bestelling altijd kunt volgen.

Ik ben niet tevreden. Wat nu?

Wij vinden het heel jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling.
Neem in dit geval telefonisch via 085 – 1300984 of per e-mail via klantenservice@delampjesfabriek.nl contact met ons op. Wij zullen dan, samen met jou, zorgen voor een passende oplossing.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur. Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:

E-mail:                                  info@delampjesfabriek.nl

Telefonisch:                        085 – 130 0984

Chat/WhatsApp                Via icoon rechts.